søndag den 3. juli 2011

Mere Cake Pops.

I anledning af at mine 2 "små" piger kommer hjem fra ferie med farmor og farfar, har jeg lavet lidt cake pops, vi kan hygge med. Det er kun 3. gang, jeg prøver at lave dem - og har absolut brug for lidt mere øvelse.. Denne gang er det blevet til hane kyllinger og grise. Jeg har brugt samme opskrift på chokoladekage, som er nævnt i et tidligere indlæg. Denne gang har jeg rørt popmassen med tobleronecreme og selvfølgelig chokoladekage krummer. Jeg har brugt lyserøde og gule candy melts, som jeg har smeltet og dyppet kuglerne i. Pynt er lavet af indfarvet fondant og kyllingens øjne er købt færdige hos: www.specialkøbmanden.dk


JEG HAR LIGE FÅET ALLETIDERS TIP :-) ISTEDET FOR AT KØBE CANDY MELTS I FORSKELLIGE FARVER, KAN MAN NØJES MED AT KØBE DE HVIDE OG SÅ INDFARVE DEN SMELTEDE MASSE MED PASTAFARVER..  SÅ FÅR MAN DA STRAKS MANGE FLERE MULIGHEDER :-) TUSIND TAK FOR TIPPET TIL : kagemums.blogspot.com 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar