tirsdag den 2. august 2011

Ferie humør :-)

Jeg har ingen kager på programmet før om et par uger.. Thomas er på vej hjem fra Brasilien og nu skal vi hygge med vores dejlige unger inden det er skoletid igen.. Jeg har dog nogle kager i tankerne, kager som skal laves i august, september og oktober.. planlægningen er så småt ved at tage form..
Hvis der er er nogen af jer, der har lidt tid til overs, så prøv at kigge rundt på de forskellige blogs. Nederst i venstre side, her på min blog, kan du se mine foretrukne blogs. Hvis man er ny i kageverdenen, som jeg, kan jeg klart anbefale jer at slå et smut forbi himmelske-kager.blogspot.com. Her kan du finde en masse fif og ideer og absolut ikk mindst en masse om, hvordan man gør det forskellige.

God ferie til jer alle !


Ingen kommentarer:

Send en kommentar