mandag den 31. oktober 2011

Spøgelses cake pops.

Uhhh min dårlige samvittig har indhentet mig ... Jeg har, for snart en måned siden, lovet Julie at hun måtte dele ud på sit rytme gymnastikhold. Nu er der gået tæt på en måned siden hendes 10 års føs'dag, så nu skulle det endelig være. Jeg har lavet cake pops, der ligner spøgelser (det er jo halloween idag).
Cake pops'ne er lavet af kagekrummer fra en chokoladekage rørt op med resterne af vanilje frosting fra weekendens kager.
Jeg må indrømme at de blev flottere i mit hoved end de gjorde i virkeligheden... men hva' den største kritiker er jo også mig selv!!

2 kommentarer:

  1. Sikke fine. Jeg har også lavet nogle -du er velkommen til at kigge ind og se dem :)
    Hilsen Lene

    SvarSlet
  2. Hej Lene, Jeg tror faktisk at det var dine pops, jeg blev inspireret af :-)) Dejlig blog du har, kigger tit ind til dig!

    SvarSlet