søndag den 18. marts 2012

Computer kage

Så fik jeg prøvet at lave min første computerkage :-) Anledningen er Christophers 11 års føs'dag. Kagen er lavet af chokoladebunde med lys chokolademousse imellem. Kagen er smurt op med vanilje frosting inden fondant er lagt på. Tastatur og skærmbillede er lavet på computer og printet på fondantpapir. Skærmen er lavet af RKT og smurt op med meget smørcreme inden fondant er lagt på. Skærmen sidder fast med 8 grillspyd, der går helt igennem kagen.













4 kommentarer:

  1. ja fantasien kender ingen grænser når man har de rigtige ting og lave det med ;-) den er flot tillykke med ham hilsen jeanette

    SvarSlet
  2. Hej Pia
    Jeg står selv og skal lave sådan en kage til på torsdag - og jeg vil egentlig bare høre, om du havde problemer med at få skærmen til at stå op med grillspydene? :)

    Venligst
    Camilla

    SvarSlet
  3. Ja, det var ikke så nemt... du skal passe meget på at skærmen ikk bliver for tung. God fornøjelse med kagen :-)

    SvarSlet
  4. Super god ide, jeg vil bare høre hvor du har fået lavet trykket til kagen henne?

    SvarSlet