fredag den 30. marts 2012

Kager til åbnings "reception"

Så er der blevet lavet lidt kager igen. Denne gang til en god veninde, der har fået lavet et lille træningslokale (zumba lokale) hjemme hos hende selv. Det var med møje og besvær, jeg fik lavet dem - da jeg har store problemer med min nakke og skulder som følge af piskesmæld :-( Jeg havde ambitioner om at der skulle ha' været modelleret nogle zumba dansere til kagen, men det kunne jeg simpelthen ikke. Så jeg var rigtig glad for, at jeg har min sukkerprinter, der kunne klare arbejdet med pynt for mig.
Kagen med billedet af Trine er chokolade bunde med chokolade mousse imellem. Den anden kage er lyse bunde med jordbærmousse. Begge kager er smurt op med vanilje frosting inden fondant og sukkerprint er lagt på. Kagerne er yderligere pyntet med Royal icing der er tyllet på.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar