onsdag den 16. maj 2012

Mini fotostudie.

Så er jeg også blevet den heldige ejer af et mini fotostudie :-) Jeg blev vildt imponeret, da jeg så det på en anden blog (kan desværre ikke huske hvilken) så det stod højt på min ønskeseddel.
Studiet måler 40x40x40 lige præcis passende størrelse til kage nørderiet. Der er 4 forskellige farver baggrund med (hvid, sort, rød og blå), 2 lamper (så man kan tage dagslys billeder om aftenen) samt et stativ til kameraet.



Baggrundsstoffet skal dog lige glattes en gang, så man kan tage billeder uden alle de folder.

Her har jeg prøvet at tage et par billeder af nogle roser, jeg er ved at lave til en kommende bryllupskage,





Ja, billederne var nok blevet bedre uden de nævnte folder.. Jeg glæder mig meget tilat lege lidt med foto og lys og tage nogle flotte billeder her til bloggen :-)

Tusind tak til min skønne, dejlige kæreste, der lige synes at sådan et studie skulle jeg ha' ..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar