lørdag den 2. juni 2012

Bryllupskage til Lykke og Rene.

Lykke og Rene skal giftes og holde stor reception efter vielsen. I den anledning, har de spurgt mig om jeg ville lave deres kage - og det ville jeg da :-)
Kagen er lavet af lyse bunde med et lag hindbærmousse og et lag chokolade/nougat/hasselnødde mousse. Kagen er smurt op med PSC inden fondant er lagt på. Efter fondant og perler er sat på, har kagen fået pearl spray. Roserne er lavet i 3 forskellige lyserøde nuancer og nogle i creme farve. (Lavet i fondant tilsat tylose). Monogrammet på siden af kagen er printet på fondant papir. Brudeparret på toppen er modelleret i frihånd i fondant tilsat tylose. Ønsket var et simpelt brudepar af marcipan - det blev dog i fondant :-) (havde ikk mod på at forsøge med marcipan).. Jeg synes at kagen er blevet meget smuk og er stolt af resultatet...































4 kommentarer:

  1. Den er rigtig flot super flotte roser

    SvarSlet
  2. Super flot. :o)
    Mine roser og topfigurer venter på, at den 16. juni nærmer sig, så bryllupskagen til min mands niece kan blive lavet. :o)

    SvarSlet
  3. Wauwwwwww hvor er den bare flot.du er SÅ dygtig til de roser

    Lone Grønnemark

    SvarSlet
  4. Tusind tak Lone :-))

    SvarSlet